asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

Go down

asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL Empty asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Post by Golden on Sun Dec 28, 2008 10:23 am

meetup..
chose place..
meet up new akan diadakan akhir taun

call me 0172926163


Last edited by Golden on Mon Jan 12, 2009 3:30 pm; edited 1 time in total
Golden
Golden
Admin
Admin

Posts : 100
Join date : 2008-12-26
Age : 25
Location : Kajang town

http://asdshuffle.forum.st

Back to top Go down

asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL Empty Re: asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Post by zikry on Mon Dec 29, 2008 5:01 pm

kk. .. . .
zikry
zikry
Moderator
Moderator

Posts : 315
Join date : 2008-12-27
Age : 29
Location : UTARA SELATAN

Back to top Go down

asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL Empty Re: asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Post by fighterz on Tue Dec 30, 2008 12:04 pm

sapew msk golden bagi mkn pizza
ha....ha...ha...
fighterz
fighterz
Raver
Raver

Posts : 216
Join date : 2008-12-27
Age : 25

Back to top Go down

asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL Empty Re: asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Post by zikry on Tue Dec 30, 2008 12:42 pm

fighterz wrote:sapew msk golden bagi mkn pizza
ha....ha...ha...

jumpa pun dak nk blanja pizz....
zikry
zikry
Moderator
Moderator

Posts : 315
Join date : 2008-12-27
Age : 29
Location : UTARA SELATAN

Back to top Go down

asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL Empty Re: asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Post by fighterz on Tue Dec 30, 2008 12:52 pm

CEPAT WEI SESAPE MSK GOLDEN BLANJA MKN PIZZA
fighterz
fighterz
Raver
Raver

Posts : 216
Join date : 2008-12-27
Age : 25

Back to top Go down

asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL Empty Re: asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Post by naz aka proz on Tue Dec 30, 2008 3:34 pm

wei figterz leh x aku tumpang kau
naz aka proz
naz aka proz
Reporter
Reporter

Posts : 231
Join date : 2008-12-29
Age : 25
Location : kajang is my town

Back to top Go down

asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL Empty Re: asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Post by zikry on Tue Dec 30, 2008 3:35 pm

G+Z=PROZ wrote:wei figterz leh x aku tumpang kau
tumpang pa.....??
zikry
zikry
Moderator
Moderator

Posts : 315
Join date : 2008-12-27
Age : 29
Location : UTARA SELATAN

Back to top Go down

asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL Empty Re: asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Post by naz aka proz on Tue Dec 30, 2008 3:44 pm

tumpang nak gi pavillion
naz aka proz
naz aka proz
Reporter
Reporter

Posts : 231
Join date : 2008-12-29
Age : 25
Location : kajang is my town

Back to top Go down

asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL Empty Re: asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Post by fighterz on Tue Dec 30, 2008 6:13 pm

ahh ko aku g naik rapid cam leh g jer
fighterz
fighterz
Raver
Raver

Posts : 216
Join date : 2008-12-27
Age : 25

Back to top Go down

asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL Empty Re: asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Post by naz aka proz on Tue Dec 30, 2008 6:44 pm

wei ko naik kat ane
naz aka proz
naz aka proz
Reporter
Reporter

Posts : 231
Join date : 2008-12-29
Age : 25
Location : kajang is my town

Back to top Go down

asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL Empty Re: asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Post by fighterz on Tue Dec 30, 2008 6:47 pm

manala aku tahu aku ikt ngan golden
fighterz
fighterz
Raver
Raver

Posts : 216
Join date : 2008-12-27
Age : 25

Back to top Go down

asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL Empty Re: asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Post by naz aka proz on Tue Dec 30, 2008 6:48 pm

klau cmtu aku x gi la
naz aka proz
naz aka proz
Reporter
Reporter

Posts : 231
Join date : 2008-12-29
Age : 25
Location : kajang is my town

Back to top Go down

asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL Empty Re: asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Post by zikry on Tue Dec 30, 2008 9:27 pm

tak jdi pi terus....
zikry
zikry
Moderator
Moderator

Posts : 315
Join date : 2008-12-27
Age : 29
Location : UTARA SELATAN

Back to top Go down

asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL Empty Re: asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Post by naz aka proz on Tue Dec 30, 2008 9:34 pm

wei kau tul2 duk kat kedah kew
naz aka proz
naz aka proz
Reporter
Reporter

Posts : 231
Join date : 2008-12-29
Age : 25
Location : kajang is my town

Back to top Go down

asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL Empty Re: asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Post by zikry on Tue Dec 30, 2008 9:38 pm

yup........

kenapa..??
zikry
zikry
Moderator
Moderator

Posts : 315
Join date : 2008-12-27
Age : 29
Location : UTARA SELATAN

Back to top Go down

asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL Empty Re: asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Post by naz aka proz on Tue Dec 30, 2008 9:46 pm

abis tu cmne kau nak ke sini
naz aka proz
naz aka proz
Reporter
Reporter

Posts : 231
Join date : 2008-12-29
Age : 25
Location : kajang is my town

Back to top Go down

asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL Empty Re: asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Post by zikry on Tue Dec 30, 2008 9:48 pm

bln11 hingga 12 aku selalu la dtg kl...
zikry
zikry
Moderator
Moderator

Posts : 315
Join date : 2008-12-27
Age : 29
Location : UTARA SELATAN

Back to top Go down

asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL Empty Re: asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Post by naz aka proz on Tue Dec 30, 2008 9:58 pm

buat ape?
naz aka proz
naz aka proz
Reporter
Reporter

Posts : 231
Join date : 2008-12-29
Age : 25
Location : kajang is my town

Back to top Go down

asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL Empty Re: asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Post by zikry on Tue Dec 30, 2008 10:03 pm

saje dok sane....
rmah dia TTDI jaya shah alam.
zikry
zikry
Moderator
Moderator

Posts : 315
Join date : 2008-12-27
Age : 29
Location : UTARA SELATAN

Back to top Go down

asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL Empty Re: asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Post by naz aka proz on Wed Dec 31, 2008 8:43 am

ouh
naz aka proz
naz aka proz
Reporter
Reporter

Posts : 231
Join date : 2008-12-29
Age : 25
Location : kajang is my town

Back to top Go down

asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL Empty Re: asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Post by zikry on Wed Dec 31, 2008 2:58 pm

dah2 jgn spam dah......
zikry
zikry
Moderator
Moderator

Posts : 315
Join date : 2008-12-27
Age : 29
Location : UTARA SELATAN

Back to top Go down

asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL Empty Re: asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Post by naz aka proz on Wed Dec 31, 2008 9:58 pm

cpt lah figterz
cmner leh x jd
naz aka proz
naz aka proz
Reporter
Reporter

Posts : 231
Join date : 2008-12-29
Age : 25
Location : kajang is my town

Back to top Go down

asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL Empty Re: asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Post by fighterz on Wed Dec 31, 2008 10:00 pm

sbb golden mls
aku cdgkn kita wat meeting pada masa cuti ni kowt
fighterz
fighterz
Raver
Raver

Posts : 216
Join date : 2008-12-27
Age : 25

Back to top Go down

asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL Empty Re: asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Post by naz aka proz on Wed Dec 31, 2008 10:01 pm

wei wat kat metropoint la
kan senag
naz aka proz
naz aka proz
Reporter
Reporter

Posts : 231
Join date : 2008-12-29
Age : 25
Location : kajang is my town

Back to top Go down

asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL Empty Re: asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Post by fighterz on Wed Dec 31, 2008 10:02 pm

mana leh pok masalah nya ramai kt kl
lagipun dorang manala tahu kt kjg ni...
fighterz
fighterz
Raver
Raver

Posts : 216
Join date : 2008-12-27
Age : 25

Back to top Go down

asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL Empty Re: asd meetup..!!akan diadakan..pilih tempat for meet up...sama adew gung ledang,leh tido umh aku.,or KL

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum